منتدى الآمل

مرحبا بالزائرين ونتمنى من الله ان تكونو فى أتم الصحه والسعادة بأذن الله وان تسعدو معنا فى منتدانا ومنتداكم منتدى الامل واهلا ومرحبا بكم تفضلو بالدخول

منتدى الآمل

التبادل الاعلاني

تصويت

سحابة الكلمات الدلالية

احتفال المنتدى بالمئوية لقد وصل عدد اعضاء المنتدى الى مائة عضو مرحبا بكم فى الاحتفال

شاطر
    TIGER 1
    TIGER
    TIGER

احتفال المنتدى بالمئوية لقد وصل عدد اعضاء المنتدى الى مائة عضو مرحبا بكم فى الاحتفال

مُساهمة من طرف TIGER 1 في الإثنين 7 سبتمبر 2009 - 8:24

انا مبسوط جدا انهارده واسعد واحد لان المنتدى وصل عدد الاعضاء لا مائة عضو وازيد حبت اعمل احتفال بسيط تشاركونى فيه لان دا منتداكم مش منتدايا لوحدى وانتو اصدقائى انا عارف انى مقصر فى حقكم وحق المنتدى بس عايزكم انكم تساعدونى مش بالردود بس لا بالمواضيع الجميلة نتشارك فيها نشوف ارائكم ونعمل جاهدين لتحقيقها ويا رب ان شاء الله نحتفل مع بعض بالالف عضو ان شاء الله ونرتقى بهاذا المنتدى الى اعلى الدرجات باذن الله وكل عام وانتم بخير اخوكم محمود الى عايز يساعدنى بجد انا ممكن اديلو اى قسم هو عايزة واى رتبة كمان بس يكون قد المسئوله وانا عارف انكم كلكم قد المسئولية دا اميلى الشخصى الى عايز يكلمنى شخصيا MRM_5588@YAHOO.COM وشكرا على حسن المقابلة تحياتى الليكم يا اخوتى الكرام وسلام الله عليكم ورحمتة وبركاتة

مع تحيات TIGER 1

====================[img]

امال طاغية بحرينيه
    مساعد المدير
    مساعد المدير

رد: احتفال المنتدى بالمئوية لقد وصل عدد اعضاء المنتدى الى مائة عضو مرحبا بكم فى الاحتفال

مُساهمة من طرف امال طاغية بحرينيه في السبت 19 سبتمبر 2009 - 4:48

ايووة الله يزيدهم اكثر واكثر ونشوف مشاركات حلوة فالمنتدى
    sweet heart

رد: احتفال المنتدى بالمئوية لقد وصل عدد اعضاء المنتدى الى مائة عضو مرحبا بكم فى الاحتفال

مُساهمة من طرف sweet heart في الخميس 15 أكتوبر 2009 - 20:56

مبروووووووك الخبر كتيييير حلو
    mono

مُساهمة من طرف mono في الأحد 6 ديسمبر 2009 - 5:35

الف الف مبروك وعقبال 100 عضو غيرهم
    cheers cheers cheers

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين 25 سبتمبر 2017 - 20:31